Opis forum
Umiejętność ta polega na przywołaniu Heartless"ów z ich świata.
Poziom 1
Pozwala na przywołanie zaledwie kilku rodzajów Heartless"ów, które znikają po dwóch uderzeniach. (Shadows, Gigas Shadow, Minute Bomb, Skater Bomb, Storm Bomb, Icy Cube)
Poziom 2
Zwiększa mozliwości przywoływacza. Na tym poziomie moze on przywoływać więcej rodzajów Heartless oraz będą ona znikać po 5 Ciosach. (+Soldier, Red Nocturne, Blue Rhapsody, Yellow Opera, Green Requiem, Black Ballade, Silver Rock, Emerald Blues, Crimson Jazz, Spring Metal, Scarlet Tango, Grey Caprice, Striped Aria, Sapphire Elegy, Pink Concerto, Turquoise March, Emerald Serenade, Snowy Crystal, Fiery Globe)
Poziom 3
Nowe Heartless'y przywoływacza znikają po 8 uderzeniach. (nowe rodzaje: Stealth Soldier, Deserter, Sergeant, Commander, Air Soldier, Creeper Plant, Dire Plant, Fire Plant, Blizzard Plant, Poison Plant, Crescendo, Flare Note, Bubble Beat, Possessor, Sheltering Zone, Screwdiver, Missilediver, Air PirateRabid, Dog, Snapper Dog, Bully Dog, Hook Bat, Perplex, Pot Spider, Barrel Spider, Pot Scorpion, Darkball, Bit Sniper, Neoshadow, Novashadow, Bulky Vendor, Rare Vendor, Wizard)
Poziom 4
Heartless'y znikają po 12 uderzeniach. Przywoływacz na tym poziomie potrafi rownierz przywolać jednego boss'a (Darkside) (Nowe Heartless'y: Massive Possessor, Shadow Glob, Search Ghost, Grand Ghost, Hover Ghost, Carrier Ghost, Living Pod, Runemaster, Barrier Master, Hammer Frame, Iron Hammer, Bulky Vendor, Rare Vendor, Fortuneteller, Cannon Gun, Silent Launcher, Ice Cannon, Switch Launcher, Jumbo Cannon, Rapid Thruster, Driller Mole, Lance Soldier, Lance Warrior, Aeroplane, Shaman, Necromancer, Aerial Knocker, Aerial Champ, Armored Knight, Surveillance Robot , Guardian, Destroyer, Cymbal Monkey, Tricky Monkey, Air Battler, Aerial Master, Artful Flyer, Sky Grappler, Creepworm, Zip Slasher, Dual Blade, Heat Saber, Chill Ripper, Blitz Spear, Stalwart Blade, Shadow Sora, Magnum Loader, Nightwalker, Tornado Step, Trick Ghost, Magic Phantom, Air Viking, Gargoyle, Wight Knight, Powerwild, Bouncywild, Sniper Wild, Bandit, Bookmaster, Illuminator, Luna Bandit)
Poziom 5
Użytkownik techniki potrafi przywolac dodatkowo trzy boss'y (Volcanic Lord, Blizzard Lord, Dark Follower). Heartless'y znikają po 22 uderzeniach (Nowe Heartless'y: Large Body, Fat Bandit, Morning Star, Spiked Crawler, Scorching Sphere, Large Armor, Clay Armor, Solid Armor, Land Armor, Bolt Tower, Living Bone, Hot Rod, Mad Bumper, Toy Soldier, Graveyard, Battleship, Wyvern, Tailbunker, Avalanche, Wavecrest, Phantomtail, Windstorm, Dustflier, Defender, Phantom)
Poziom 6
Na tym poziomie mozna przywołać kazdego Heartless'a. Bossy: Guard Armor, Red Armor, Powered Armor, Opposite Armor, Trickmaster, Crimson Prankster, Stealth Sneak, Sneak Army, Veil Lizard, Lurk Lizard, Pot Centipede, Parasite Cage, Kurt Zisa, Seeker of Darkness, World of Chaos, Prison Keeper, Storm Rider, Grim Reaper, Groundshaker, Thresholder, Shadow Stalker, Dark Thorn, Devastator, Reckless, Antlion,
Infernal Engine, Leechgrave, Ruler of the Sky. Nowe Heartless'y znikające po 30 uderzeniach: Behemoth, Destroyed Behemoth, Arc Behemoth. Heartless'y znikające po 26 uderzeniach: Invisible, Orcus.
MP:
Heartless'y poziomu 1: 10 (Znikają po 3 atakach)
Heartless'y poziomu 2: 25 (Znikają po 5 atakach)
Heartless'y poziomu 3: 40 (Znikają po 8 atakach)
Heartless'y poziomu 4: 55 (Znikają po 12 atakach)
Boss poziomu 4: 70 (Znika po 18 atakach)
Heartless'y poziomu 5: 60 (Znikają po 22 atakach)
Boss'y poziomu 5: 100 (Znikają po 32 atakach)
Heartless'y poziomu 6: 100 (Znikają po 30 atakach)
Heartless'y poziomu 6: 90 (Znikają po 26 atakach)
Bossy poziomu 6: 160 (Znikają 46 atakach)
Offline